ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА – САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ТЕРЕМОЧОК" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

/Files/images/teremok2 copy.jpg

Що це за красивий дім?

Грають промені на нім.

Сяє напис "Теремочок".

Це - наш рідний дитсадочок.

Тут готують смачно їсти,

вчать як треба встати, сісти.

Не життя у нім, а казка,

тут живуть і сміх і ласка.

Що ж це за веселий дім?

Не змовкає сміх у нім.

А малечі - мов квіток!

«Теремочок» - наш садок.

Історія великої держави починається з історії кожної окремої людини, кожної сім'ї, колективу, підприємства чи установи. Наш дошкільний навчальний заклад також є частинкою історії своєї країни, рідного міста, освітянської родини.

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу «Теремочок» знаходиться за адресою: м. Вишневе Київської області, Києво – Святошинського району, вул. Балукова 3. Заклад є комунальною власністю Вишневої міської ради.

ДНЗ «Теремочок» гостинно відкрив свої двері для найменших мешканців м. Вишневого у 1979 р. За типовим проектом розрахований на 240 дітомісць. На даний час заклад відвідує 456 дітей. Функціонує 11 вікових груп: із них 2 — для дітей раннього віку, 9 — дошкільних, з них 3 групи компенсуючого типу (логопедичні) для дітей з вадами мови.

До послуг малечі — групові приміщення, які мають свої «родзинки»

дитячого дизайну та дидактичного забезпечення, сучасні музична та спортивна зали, методичний кабінет, кабінети психолога та логопедів, медичний блок, харчоблок, блок для прання та прасування білизни, ігрові та спортивний майданчики, квітники, рослинна галерея з кімнатними квітами. У закладі створено комфортні умови для догляду, розвитку та виховання дітей.

Виховуючи дошкільнят за рекомендаціями видатних педагогів минулого та сучасного, долучаючи їх до надбань спадщини українського народу, з дітьми працюють 32 педагоги.

Очолює колектив Буханенко Олена Василівна - «Відмінник освіти України» (2005 р.), нагороджена знаком «Софія Русова» (2010 р.) Це творча людина, гарний організатор і дбайлива господарка, енергійна в усіх добрих справах, уважна до кожного члена колективу та родин вихованців. Вона створила колектив однодумців, які йдуть у ногу з часом для забезпечення цілісного розвитку особистості дитини.

Це неординарний, талановитий, сміливий, красивий, творчий колектив

справжніх майстрів своєї справи, а саме: вихователі, методист, вчителі - логопеди, практичний психолог, інструктори з фізкультури, музичні керівники, медичний персонал.

Повну вищу освіту мають 21 педагогів, середню спеціальну - 10.

Результативність роботи висвітлюють кваліфікаційні категорії:

«Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії» - 5

«Спеціаліст I кваліфікаційної категорії» - 10

«Спеціаліст II кваліфікаційної категорії» - 4

«Спеціаліст»- 14

та педагогічні звання: «вихователь-методист»- 2, «старший вихователь» - 1 «старший вчитель»-1, «Відмінник освіти України» - 3.

Увесь обслуговуючий та технічний персонал садочка усвідомлює значення

своєї діяльності. Вони завжди є надійними помічниками і в той же час активними учасниками цілісного процесу життєдіяльності малечі.

Освітньо - виховна робота ДНЗ «Теремочок» організована за Базовим компонентом дошкільної освіти України, програмами «Дитина та «Впевнений старт», а діяльність направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

· збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей ;

· формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів;

· забезпечення соціальної адаптації , здійснення навчально-корекційної роботи з вихованцями які мають недоліки мовленнєвого розвитку;

· виховання у дітей любові до України, шанобливого становлення до родини, цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

· організація навчально-виховного процесу з урахуванням сучасних досягнень науки, педагогічної теорії, соціальної практики.

Інноваційна діяльність нашого закладу реалізується системним впровадженням нових оригінальних технологій, в результаті яких підвищується ефективність роботи, а саме:

- впровадження сучасної методики розвивального читання Людмили Шелестової.

- використання методу наочного моделювання як засобу мовленнєвої активності дошкільника.

- система ідей та поглядів В.Сухомлинського.

- використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності ДНЗ:

-ейдетика , методика ТРВЗ, тощо.

Генератором інноваційних процесів у дошкільному навчальному закладі є

методичний кабінет, робота якого спрямована на підвищення професійного і загальнокультурного рівня педагогічних кадрів. Вихователь-методист Школьна Наталія Миколаївна, враховуючи основні вимоги державних документів, переорієнтовує методичну роботу, яка спрямована на надання дієвої, компетентної допомоги, на активізацію розумової і творчої діяльності педагога.

Спільно з родиною виховуємо і формуємо активного громадянина України,

дитину - інтелектуала з високим творчим потенціалом. Ведеться постійна робота по створенню предметно - розвивального середовища відповідно до віку дітей. Силами колективу та батьків було створено музей українського побуту. Тут можна побачити предмети хатнього вжитку, елементи народного одягу, знаряддя праці, вироби декоративно-прикладного мистецтва.

Головне для колективу - створення сучасного дошкільного навчального закладу, який відповідав би вимогам часу, виховання високоморальної, культурної, інтелектуальної особистості, яка будуватиме успішну демократичну українську державу.

Попереду у нас – новий день, нові пошуки, сумніви і досягнення на освітянській ниві. І ми, педагоги та батьки, бачимо наш садок, як у казці: з новим обладнанням і сучасним оформленням ігрових і спортивних майданчиків; щоб ми дарували дітям радість дитинства, щоб у них було ясне і розумне завтра, щоб вони йшли в життя з відкритим серцем, з любов`ю до людей, природи, з бажанням творити добро на землі.

Життя продовжується в наших дітях,

У них відлуння пращурів і дідусів.

То як же ці створіння не любити,

Тому життя присвячуємо їм!

/Files/images/svyata_2016-17r/3.png

Кiлькiсть переглядiв: 38